پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118659
سايه سنگين علي کريمي "روي سر گرانترين مربي ليگ برتر"/ وقتي شهريار قرمزها به روزهاي بحراني سلام مي‌کند
تاریخ انتشار : 1393/06/05 10:47:43
نمایش : 1726
سرمربي پرسپوليس "سايه سنگين علي کريمي" را اين روزها با شعار هوادران ناراضي اين تيم حس مي کند،حتي خود دايي هم بعد از باخت به ملوان عنوان کرده بود که هوادران ما صبر و حوصله زيادي ندارند واين ترس در او هم به وجود آمده که شايد "گران ترين مربي ليگ برتر" را در ادامه کار به نا کام بزرگ تبديل کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تيم پرسپوليس اين روزها حال و روز خوبي ندارد پنج هفته از مسابقات ليگ برتر مي‌گذرد و اين تيم تنها پنج امتياز کسب کرده است؛آنها پس از تساوي شب گذشته مقابل پديده به رده دوازدهم جدول رده بندي سقوط کردند.

براي پرسپوليس که امسال بايد در جام باشگاهاي آسيا شرکت کند و نماينده ايران در اين مسابقات باشد جايگاهي که در حال حاضر در آن قرار گرفته است واقعا نگران کننده است؛سرخپوشان پايتخت در اين  هفته‌ها هچ نشانه اي از يک تيم آسيايي ندارد.

بازيکناني که امسال جذب پرسپوليس‌شده اند نتوانسته اند تا اين جاي کار براي سرخ پوشان در ليگ برتر موثر باشند،سال گذشته با حضور خلعتبري،صادقيان،مسلمان،سيد جلال حسيني، که هرکدامشان توانايي عوض کردن جريان بازي را داشتند پرسپوليس مدعي قهرماني بود اما امسال با جدايي اين نفرات بازيکناني که جذب شدند نتوانستند عصاي دست دايي باشند.

اگر به ورودي هاي امسال سرخ پوشان نگاهي بيندازيم متوجه مي‌شويم رحيمي و دايي امسال بازنده بزرگ فصل نقل و انتقالات بودند،رضا نوروزي، سوشا مکاني،طارمي ،دغدغله، هادي نوروزي و حميد علي عسگر جذب پرسپوليس شدند که هيچ کدام تا اين جاي کار نمايش موفقي نداشتند.

به نظر مي‌رسد تيم دايي وابستگي زيادي به حرکات صادقيان داشت که با محروميت او دستش خالي شد و بازيکني که بتواند جاي خالي پيام صادقيان را پرکند در اين تيم وجود ندارد.

البته محمد نوري شايد گره گشا باشد اما اين طور به نظر مي‌رسد که دايي بالاجبار به نوري بازي مي‌دهد آن هم به دليل مصدوميت هاي پي در پي بازيکنان تيمش شايد اگر صادقيان يا رضا نورزوزي با محروميت و مصدومت روبه رو نمي شدند به نوري به طور ثابت بازي نمي داد.

نتايج ضعيف سرخ پوشان در اين هفته‌ها باعث شده است که هوادران اين تيم از همين ابتداي فصل شعارهايي عليه دايي سر دهند،عده اي از آنها خواستار حضور علي کريمي در پرسپوليس هستند و عده اي  ديگر همچنان به حمايت از دايي مي‌پردازند. به همين دليل هم دايي بعد از توقف مقابل پديده اين مرتبه به سکوها حمله ور شد!؟

اين دودستگي در پرسپوليس شايد زنگ خطري باشد براي دايي که "سايه سنگين علي کريمي" را اين روزها با شعار هوادران ناراضي اين تيم حس مي کند،حتي خود او هم بعد از باخت به ملوان عنوان کرده بود که هوادران ما صبر و حوصله زيادي ندارند واين ترس در خود او هم به وجود آمده که شايد گران ترين مربي ليگ برتر را در ادامه کار به نا کام  بزرگ تبديل شود. اتفاقي که اکنون در هفته پنجم رخ داده است و او ضعيف ترين نتايج تاريخ پرسپوليس را در ليگ گرفته است.

به گزارش دانا، تيم فوتبال پرسپوليس شب گذشته در هفته پنجم مسابقات ليگ برتر برابر پديده مشهد متوقف شد تا هواداران ناراضي اين تيم با شعار عليه دايي و تيمش نارضايتي خودشان را از نتايج ضعيف سرخ پوشان اعلام کنند.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html